foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Świećmy czynów tarczą własną, czystym sercem, pracą wiarą

plenfrdesksluk

Losowe Zdjęcie

dsc00144.jpg

Kto nas odwiedza:

Odwiedza nas 120 gości oraz 0 użytkowników.

 

 

Zdalne nauczanie 27.05.2020r. Materiały KLIKNIJ


 

Zdalne nauczanie 26.05.2020r. Materiały KLIKNIJ


 

Zdalne nauczanie 25.05.2020r. Materiały KLIKNIJ


 

Zdalne nauczanie 22.05.2020r. Materiały KLIKNIJ


 

Zdalne nauczanie 21.05.2020r. Materiały KLIKNIJ


 

Zdalne nauczanie 20.05.2020r. Materiały KLIKNIJ


 

Zdalne nauczanie 19.05.2020r. Materiały   KLIKNIJ


 

Zdalne nauczanie 18.05.2020r. Materiały KLIKNIJ

https://view.genial.ly/5eb83098d5423b0d0d83f38d/interactive-image-papieskim-szlakiem


 

Zdalne nauczanie 15.05.2020r. Materiały KLIKNIJ


 

 Zdalne nauczanie 14.05.2020r. Materiały KLIKNIJ

 

Informatyka kl. II


W programie Paint i wykonaj ilustrację do lektury „Czarna owieczka”.Staraj się wykorzystać jak najwięcej możliwości programu


 

Zdalne nauczanie 13.05.2020r. Materiały KLIKNIJ


 

Zdalne nauczanie 12.05.2020r. Materiały KLIKNIJ


 

Zdalne nauczanie 11.05.2020r. Materiały KLIKNIJ


 

Zdalne nauczanie 8.05.2020r. Materiały KILKNIJ


 

Zdalne nauczanie 7.05.2020r. Materiały KLIKNIJ


 

Zdalne nauczanie 6.05.2020r. Materiały KLIKNIJ


 

Zdalne nauczanie 5.05.2020r.

Otwórz podręcznik część 4 na stronie 4 i przeczytaj tekst Marii Ewy Letki

  1. ,,Tu mówi lisek".

 

Ustnie odpowiedz na pytania:

Co wydarzyło się w lesie?

Jakie zagrożenie dla leśnych zwierząt stanowili mieszkańcy osiedla?

Wymień nazwy zwierząt leśnych, które pojawiły się w opowiadaniu.

Jak rozumiesz ostatnie zdanie? Na co lisek chciał zwrócić uwagę?

 

Napisz w zeszycie:  

 

                        Lekcja

 

Temat:Apel zwierząt do mieszkańców osiedla.

 

O co leśne zwierzęta mogą prosić ludzi? -dopisz w zeszycie swoją propozycje.

 

Ziemia to nasz dom, więc troszczmy się o niego!

Dbajmy o środowisko, dla dobra wspólnego!

Las to nie na śmieci kosz, więc je ze sobą noś!

A potem segreguj dokładanie, to włos Ci z głowy nie spadnie!

 

Otwórz ćwiczenia na str.4. Wykonaj zadanie 1 i 2.

Otwórz podręcznik na str. 6 i 7. Przyjrzyj się ilustracjom i przeczytaj pod nimi informacje.

Otwórz link i obejrzyj

https://www.youtube.com/watch?v=h5b2f0WkcZ8

https://www.youtube.com/watch?v=IA_Okqf01tM

Otwórz ćwiczenie do polskiego na str. 5 i wykonaj ćw. 3 i 4.

 

Czym jest pomnik przyrody?

Czym zatem jest pomnik przyrody? Czy to posąg? 

Otóż nie, to ożywione i nieożywione osobliwości świata przyrodniczego. 

Mają szczególną wartość przyrodniczą, naukową, kulturową, historyczną lub krajobrazową. 

Ponadto mogą je wyróżniać indywidualne cechy, takie jak okazałe rozmiary czy nietypowe formy.

Oznaczone są one tabliczkami z napisem: „Pomnik przyrody”

Pomnik przyrody w Babicach

Jałowiec pospolity o średnicy pnia 37 cm i wys. 13 m rosnący nad Sanem w Babicach gm. Krzywcza

Co to jest park narodowy?

Park narodowy to obszar zachowany w stanie naturalnym

lub zbliżonym do naturalnego, objęty ochroną prawną. 

Tereny objęte parkiem posiadają szczególną wartość naukową, przyrodniczą, krajobrazową lub kulturową.

 

 

A teraz wykonaj ćw. 5 i 6 str. 6

 

Matematyka

Ćwiczenia str.47

Pozdrawiam Was p.Agata 

 


 

Zdalne nauczanie 4.05.2020r.

Materiały KLIKNIJ


 

Zdalne nauczanie 29.04.2020r.

Materiały KLIKNIJ

 


 

Zdalne nauczanie 29.04.2020r.

Materiały KLIKNIJ


 

Zdalne nauczanie 28.04.2020r.

Materiały KLIKNIJ


 

Zdalne nauczanie 27.04.2020r.

 

Zapraszam do pracy po weekendzie!

 

Przeczytaj wiersz w podręczniku na stronie 70 pt.”Sad rozkwita”

 

O czym jest mowa w wierszu?

 

Jak zostały w nim przedstawione drzewa?

 

Jakie kolory można zaobserwować w sadzie?

 

Otwórz ćwiczenia na str. 76 i wykonaj zadania 1,2 i 3.

https://www.superkid.pl/co-nie-pasuje-rodziny-wyrazow-1

 

Przeczytaj tekst na str. 71 w podręczniku i koniecznie kliknij w link.

 

https://www.youtube.com/watch?v=pcMM8SiOIDg

 

Na podstawie przeczytanego tekstu i obejrzanego filmu wykonaj zad. 4 i 5 na str. 77 w ćwiczeniach oraz str. 78 zad.6 Przeczytaj informację w ramce na str.77

https://wordwall.net/pl/resource/1130457/owocowy-sad

A teraz wyjdź na spacer i obejrzyj kwitnące drzewa i krzewy.

Matematyka

Ćwiczenia str.44 (cała)

Miłej pracy Agata


 Zdalne nauczanie klasa II - Agata Prokopska

 

Zdalne nauczanie 24.04

Dzień dobry

Czy wiesz, że uśmiech:

  1. Poprawia nastrój.  Uśmiechanie się do siebie działa jak włącznik dobrego humoru.
  2. Łagodzi stres. 
  3. Powoduje, że poprawia się krążenie, co pociąga za sobą dotlenienie i lepszą pracę m.in. serca, płuc i mięśni.
  4. Ma działanie przeciwbólowe i zmniejsza napięcie mięśni. 
  5. Pobudza układ odpornościowy. 
  6. Wzmacnia pamięć. :)

 

Otwórz podręcznik do polskiego na str. 68 i 69 i posłuchaj opowiadania "Zosia i fiołkowy kapelusz".

KLIKNIJ TU z wciśniętym klawiszem ctrl

 

Następnie przeczytaj samodzielnie

 

Odpowiedz na  pytania:

Dlaczego Zosia ciągle była smutna?

Co dostała Zosia od babci?

O czym musiała pamiętać?

Jaką moc miał kapelusz?

W czym pomógł dziewczynce?

 

Teraz otwórz ćwiczenie do polskiego na str. 74 i wykonaj ćw. 1 i 2

( bez kropki)

 

Pamiętasz? Po jakich spółgłoskach piszemy rz?

 

A to wiersz na zapamiętanie spółgłosek, po których piszemy "rz": pierwsze litery wyrazów stanowią spółgłoski, po których należy pisać "rz". 

Do zeszytu przepisz wierszyk i go zapamiętaj:


Temat: Najważniejszy jest uśmiech.

 

Babcia dała Gosi piękne bratki, bo jej wnuczka chciała takie kwiatki.

Utrwalenie- wykreślanka

KLIKNIJ TU

Kwadrans – odczytywanie wskazań zegarów KLIKNIJ

 

Otwórz ćwiczenie do polskiego na str. 75 i wykonaj ćw. 3 i 4.

Miłej pracy p.Agata 


Zdalne nauczanie 23.04.2020

Temat: Dbamy o naszą planetę – Dzień Ziemi

 

Witajcie!

Wczoraj obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Ziemi.

Na dobry początek piosenka

https://www.youtube.com/watch?v=cZ-nwKdwPc4&fbclid=IwAR3vUuAGvgkD83qcsulwH94Esv1fUZKwKcQZcfN8qjzl7d0-_em2AOOL7Bo

 

22 kwietnia setki milionów ludzi na całym świecie będzie świętować Dzień Ziemi. Idea troski o niebieską planetę łączy ludzi niezależnie od narodowości.

Obejrzyj i pomyśl jak możesz pomóc zmieniać  świat na lepsze...

https://youtu.be/1PThAnyReK4

https://www.youtube.com/watch?v=xU5dox9wVlQ&feature=youtu.be

 

 

Czy wiesz, co to za symbol?

Recykling - jedna z metod ochrony środowiska, obejmuje odzyskiwanie surowców z produktów odpadowych i wykorzystywanie ich do produkcji nowych, poszukiwanych towarów Dzięki odpowiedniemu przetworzeniu śmieci mogą zamienić się w inny potrzebny produkt.

 

 

7 zasad na Dzień Ziemi

  1. Segreguj śmieci. Wygospodarujcie w swoim domu kilka pojemników na odpady różnego rodzaju.
  2. Korzystaj z materiałów nadających się do recyklingu.
  3. Ograniczaj zużycie energii elektrycznej.
  4. Ograniczaj zużycie wody.
  5. Używaj produktów ekologicznych.
  6. Utylizuj baterie.
  7. Używaj ekologicznych toreb.

 

 

List do Ziemi

„Moja Ziemio ukochana życzę słońca Ci od rana,

czystej wody i powietrza,
żebyś była coraz lepsza.

Pięknych pól i czystych lasów, trochę chmurek, śpiewu ptaków,

pięknych kwiatów letnią porą, boś Ty naszą jest podporą.

Bardzo wszyscy Cię kochamy
i się bardzo postaramy,

by najmniejszy skrawek Twój czysty był, jak wody zdrój.”

 

Teraz odczytajcie wiadomość od Ziemi i wpiszcie ją do zeszytu. Możecie zrobić to kolorami i pięknie ozdobić.

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScLN-N93p9ETcLOfi2pIMQmjepNj7yEpQ9arlx6pYu-YCJbCA/viewform?fbclid=IwAR3fGhpi8Lb-EapvaOyDy5rIJ3SL7GQ1rUDUE8aH4gRJaPFOBKSia0GvIS4&fbzx=7216855481363270066

 

 

Na koniec zadanie twórcze: zróbcie coś, co będzie przypominało o tegorocznym Dniu Ziemi.

 

Matematyka

https://www.youtube.com/watch?v=4OK5qjZMkBc&fbclid=IwAR0HKnYFQ-0DOjbBVaxCWoboVUsO7o7NcV4aloYd8tioZm_SXwmQ8nD6R2E

 

https://www.youtube.com/watch?v=d8kYkkbVsOg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3iFFOCgn_HkhLpPOQXrK65o41rByMHo5-5GuZRS9otRuWpAwfN9mRVtSw

 

https://www.youtube.com/watch?v=n_AlMYmWo18&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0F49IoSveZtzplNPbhMt9lvjQBUCZ3tG40KSa1DFdZVLPgFI8En4zLcbY

https://www.matzoo.pl/klasa2/ktora-godzina-po-poludniu_63_507?fbclid=IwAR0gKrBG9V1mE66-IvwdEMsgcwI3tKcJz_dAhjrIcG6GGunL8FS32dmbIyo

https://www.matzoo.pl/klasa3/godziny-i-zegary_64_511?fbclid=IwAR1WsahNE6TTBUFB8uw1oJDchzClgzBDga2eRsFK58Xc6Rw40eXFMlWVi5E

 

 

 


Zdalne nauczanie 22.04.2020r.  

Materiały KLIKNIJ


Zdalne nauczanie 21.04.2020r.  

Materiały KLIKNIJ


Zdalne nauczanie 20.04.2020r.  

Materiały KLIKNIJ


Zdalne nauczanie 17.04.2020r.  

Materiały KLIKNIJ


Zdalne nauczanie 16.04.2020r.  

Materiały KLIKNIJ

 


Zdalne nauczanie 15.04.2020r.  

Materiały KLIKNIJ


Zdalne nauczanie 8.04.2020r.  

Materiały KLIKNIJ


 Zdalne nauczanie 7.04.2020r.  

Materiały Kliknij


Zdalne nauczanie 6.04

Materiały KLIKNIJ

 

 nauczanie 3.04.2020r.

Materiały KLIKNIJ

 


Zdalne nauczanie 2.04.2020r.

Witam wszystkich w ten piękny dzień!

Obejrzyj swoje zdjęcia od pierwszych dni życia, po obecne czasy. Jakie dostrzegasz różnice w wyglądzie?

 

Zapewne najbardziej widoczną zmianą jest wzrost, prawda? A teraz przeczytaj.

Wzrost dziecka to bardzo indywidualna kwestia. Jedni rosną szybciej a drudzy wolniej i nie ma w tym fakcie powodów do niepokoju.

Wzrost dziecka to wypadkowa wielu czynników. Największą rolę odgrywa dziedziczenie – tor wzrostu jest zapisany w genach ( często wystarczy zobaczyć, jaki wzrost mają Wasi rodzice i dziadkowie). Ale na to, czy będziesz  wysoki, czy niski, wpływ mają również:

-sposób odżywiania; Wśród przyczyn niskiego wzrostu jest niedożywienie albo nieprawidłowe odżywianie. Dieta dziecka powinna być dobrze zbilansowana i zawierać odpowiednią ilość mięsa, warzyw, owoców i nabiału. Gdy ich brakuje, kości nie rozwijają się prawidłowo, co ma wpływ na wzrost.

-ilość snu;  hormon wzrostu wytwarzany jest przez całą dobę. Jednak blisko 80 proc. jego ilości wydziela się między godziną 22 a północą. Zaburzenia snu właśnie o tej porze mogą odbić się na wzroście dziecka – dlatego warto dopilnować, byście  chodzili spać przed 22.

-aktywność fizyczna. Ruch jest sprzymierzeńcem rośnięcia. Bieg, skoki i zabawy stymulują układ nerwowy i pośrednio wpływają na wytwarzanie hormonu wzrostu.

Przeczytaj teraz samodzielnie tekst ,,Olbrzymy i krasnoludki”na str.38

Jak myślisz, co by było, gdyby ludzie nie przestawali rosnąć? Trudne pytanie, prawda? Może po obejrzeniu filmiku to zrozumiesz:

https://www.youtube.com/watch?v=grYalpTeG24

Teraz otwórz zeszyt z języka polskiego, napisz lekcja, data I TEMAT :A ja rosnę i rosnę!

 

Teraz wracamy do pracy z tekstem. Przeczytaj na str.39 tekst informacyjny o tym jak rośniemy.

Przepisz i uzupełnij tekst (do zeszytu).Podkreśl wyrazy, które wpiszesz.

Człowiek rośnie przez …………………………swojego życia. Najszybszy wzrost następuje w ……………………………………. Przez całe życie rosną człowiekowi ………………………….i …………………………… Podobno też przez całe życie zwiększają się ludziom …………………………. Wysocy dorośli mogą być w dzieciństwie ………………………. I odwrotnie – niscy mogą być ……………………… .

 

Przed Tobą praca z ćwiczeniami

 przypomnijmy czym jest rodzina wyrazów

https://www.eduelo.pl/prezentacja/794/

Następnie wykonaj ćwicz.1,2 str.48 oraz ćw. 3,4,5 str.49

Przeczytaj informację w ramce na str.50 w ćwiczeniach, następnie poproś kogoś z domowników, by pomógł Ci zmierzyć Twój wzrost, wpisz wynik w ćw.6. Następnie Ty w podobny sposób zmierz kogoś z domowników  (rodzeństwo, rodzice) i wpisz wynik.

Wykonaj ćw. 7 na s.50. Jeśli nie masz zdjęcia lub nie chcesz go z jakichś powodów wklejać – wykonaj rysunki.

 

Z matematyki wykonaj zadania na str.32,33 w ćwiczeniach.

 

Trzymajcie się zdrowo!!! Życzę udanej pracy!

p. Agata

 


Zdalne nauczanie 31.03.2020r.

Materiały KLIKNIJ

 


Zdalne nauczanie 30.03.2020r.

Po weekendzie mamy troszeczkę pracy. Myślę, że jesteście wypoczęci to będzie nam łatwiej. Zabieramy się do pracy!

Na początek obejrzyjcie film:

http://static.scholaris.pl/resource_imp/104/104110/PLIKI_2/ABC03802_p480.mp4

Jeszcze jeden:

https://www.youtube.com/watch?v=EXfEySFqfyQ&fbclid=IwAR1J2Wzqaqfshh5fgNoxFHPvFKp1gdpb7RFDHOXD66XmQQ7pZ7CxCG5i6Rw&app=desktop

Następnie otwórz podręcznik na stronie 53-54, przeczytaj tekst i odpowiedz na pytania pod tekstem.

Otwórz ćwiczenia str.63 ćwicz. 1,2

Ponownie wróć do podręcznika str. 55.

Przeczytaj zdania pod obrazkami, spróbuj opowiedzieć rodzicom historyjkę. Następnie zastanów się jak zapisać to w zeszycie.

Lekcja

Temat: Piszemy opowiadanie.

Napisz opowiadanie w zeszycie na podstawie historyjki obrazkowej znajdującej się w podręczniku str. 55.

Możesz skorzystać z dodatkowych pytań:

  1. O czym marzyła Marta?
  2. Dokąd wybrały się Marta z mamą?
  3. Co zobaczyła Marta w sklepie?
  4. Dlaczego Marta była zadowolona?
  5. Co zauważyła Marta wychodząc ze sklepu?
  6. Co postanowiła zrobić?
  7. Jak myślisz, czy Marta była szczęśliwa po powrocie do domu?
  8. Dlaczego była szczęśliwa?
  9. Czy podoba Ci się zachowanie Marty?

Zauważ, że pytania podzielone są trzema kolorami. Kolorem zielonym – wstęp, kolorem niebieskim – rozwinięcie, kolorem różowym – zakończenie.

Pisząc opowiadanie pamiętaj o trzech akapitach. Spróbuj zapisać tak, by opowiadanie było krótkie, ale treściwe.

Matematyka

Str. 29

Pozdrawiam Was i życzę miłej pracy.

Pani Agata

 


Zdalne nauczanie 27.03.2020 

Przeczytaj głośno opowiadanie "Szafka skarbów" w podręczniku do j.polskiego s. 51.

 Odpowiedz ustnie rodzicom lub komuś starszemu na pytania:

  • Gdzie ma miejsce akcja opowiadania?
  • Kto jest głównym bohaterem?
  • Z jakiej okazji pani ogłosiła porządki w klasie?
  • Jaki pomysł miał Dawid?

 Odszukaj w tekście fragment o tym, co Dawid wyjął ze swojej szafki. Spróbuj wymienić te przedmioty z pamięci.

Wykonaj ćw. 1 na str. 62 w ćwiczeniach do języka polskiego.

Teraz otwórz zeszyt do j.polskiego i napisz:

 

Lekcja

Temat: Wiosenne porządki.

 

Teraz przepisz i zapamiętaj ważną informację z ramki w ćw. 1 na str.62 w ćwiczeniach do j.polskiego.

 Następnie wykonaj ćw. 2 ze str.62 w zeszycie. 

Otwórz podręcznik do j.polskiego na str. 52. Przypomnij sobie jak wcześniej rozwijaliśmy zdania, tak żeby zawierały jak najwięcej informacji. Przeczytaj zdania o Zosi. Następnie ustnie rozwiń zdania o tacie i Pawle.

 

W podobny sposób rozwiń zdanie Dzieci sprzątają. w zeszycie. Możesz wykorzystać wyrazy z tych samych ramek.

 

Zadanie na weekend

Mam nadzieję, że na spacerze w lesie zobaczyliście wiosenny kwiat przebiśnieg. Przypomnijcie sobie jak opisywaliśmy np. wiewiórkę. Teraz otwórzcie podręcznik na str. 50 i przeczytajcie informacje. Zróbcie zadanie 2 str. 50 do zeszytu.

 

Matematyka

https://www.eduelo.pl/quiz/51/czesc/1/

Ćwiczenia str.28

Miłego weekendu Wam życzę.

 


Zdalne nauczanie 26.03.2020r.

Materiały - Kliknij


Zdalne nauczanie 25.03.2020

 Witam Was i zapraszam do wiosennych zadań!

Nadeszła wiosna…. Przypomnę, że WIOSNA ASTRONOMICZNA rozpoczęła się 20 marca, a dzień później czyli 21 marca WIOSNA KALENDARZOWA. 

Astronomiczna wiosna przypada w równonoc wiosenną. Pamiętasz co to jest równonoc? Czyli wtedy, gdy dzień i noc mają tyle samo godzin.

  • Zapraszam Was do zabawy i przypomnienia sobie oznak wiosny (skopiuj niebieski link i wklej w okno przeglądarki) – obejrzyj króciutki filmik oraz prezentację.

https://www.youtube.com/watch?v=Wjo_Q1OYTmY

http://innowacja.sfera.lublin.pl/lessons/k1p6/s_animacja-hotspots.html#bottom

Przeczytaj wiersz w podręczniku na stronie 46 pt.,,Pobudka”, odpowiedz na pytania do tekstu. Nie zapisuj w zeszycie.

Uzupełnij ćwiczenia na stronie 58.

Zapisz w zeszycie: lekcja, temat, data.

Temat: Witaj, wiosno! Ćwicz.2 zrób w zeszycie

Przeczytaj informacje na str. 47 w podręczniku

https://www.youtube.com/watch?v=0J8-ca6vK_k

https://www.youtube.com/watch?v=l5c4hxgdaB4

Ćwicz. Str. 59

 

Chwila przerwy, zatem wykonaj 10 przysiadów i 10 pajacyków, napij się wody i wróć do zadań 😊

 

  • Otwórz zeszyt do matematyki zapisz lekcja i dzisiejszą datę

A teraz przeczytaj dokładnie zadania zamieszczone poniżej. Zapisz w zeszycie  tylko numer zadania, zrób symboliczny rysunek (czyli bez szczegółów np. jako pizzę duże koło a plasterki szynki malutkie kwadraty) działanie i odpowiedź.

Gdy nie umiesz sformułować odpowiedzi przeczytaj jeszcze raz pytanie.

 

Zadanie 1

Kucharz przygotował 4 pizze z serem. Na każdej z nich położył po 7 plasterków szynki. Ileplasterków szynki położył razem kucharz na 4 pizze?

 

Zadanie 2

Bartek kupił 8 opakowań wafelków. W każdym z nich było po 5 wafelków. Ile wafelków jest razemw opakowaniach?

 

Zadanie 3

Na parapecie usiadło 7 biedronek. Każda z nich ma po 6 kropek. Ile kropek mają razem biedronki?

Zadanie 4

Czworo dzieci jedzie na wycieczkę w góry. Każde z nich zapakowało do swojej walizki po 8 koszulek z krótkim rękawem. Ile koszulek jest razem w 4 walizkach?

 


Zdalne nauczanie 24.03.2020r.

Materiały - Kliknij


Nauczanie zdalne 23.03.2020r.

Witam Was po weekendzie, mam nadzieję, że wypoczęliście trochę.

Biurko posprzątane? Mam nadzieję, że tak to zabieramy się do pracy.

Pomyślcie sobie co lubicie kolekcjonować? (Normalnie byśmy o tym porozmawiali)

Opowiedzcie o tym mamie, zastanówcie się czy jest to dla Was ważne?

Zastanówcie się co znaczy słowo obiecywać. Co czujecie jeżeli ktoś nie dotrzyma obietnicy?

  1. Przeczytajcie tekst na str. 36-37 podr.
  2. Odpowiedzcie na pytania pod tekstem

Zastanów się:

Jak zbudować zaufanie?

Czy odmawianie jest ważne?

Jakie cechy ma dobry kolega?

Jakie są konsekwencje nie spełnionej obietnicy?

  1. 44 ćwicz. 1, 2
  2. Zapisz w zeszycie: lekcja, temat, data,

Temat: Dotrzymujemy obietnic

Przepisz tekst z żółtego pola (ćwicz. Str.44)

Wymyśl zdanie w którym występuje „że”

  1. 45 Cwicz.4,5 (kropka również)

 

Matematyka

https://www.youtube.com/watch?v=OR8lETdQMXc

Str. 22,23 (ćwiczenia)

https://www.matzoo.pl/klasa2/dzielenie-przez-3-w-zakresie-30_10_39

 

Nie będzie tak smacznie jak poprzednio, ale również Wam życzę miłej pracy.

Pozdrawiam Agata


Nauczanie zdalne 20.03.2020r.

Witam Was moi drodzy!

Mam nadzieję, że dobrze poradziliście sobie z tematem Co zrobić, żeby nie zachorować? Myślę, że jest to najlepiej opanowany temat w całym roku szkolnym. Teraz przygotujcie sobie miejsce do pracy, żeby był porządek, nic Was nie będzie rozpraszać.

Dzisiaj zabiorę Was w podróż, niedaleko, bo do kuchni.

  1. Przypomnijcie sobie piramidę zdrowia, których produktów powinniśmy jeść najwięcej a których najmniej?
  2. Wyciągnijcie książkę kucharską, jak wygląda schemat przepisów (składniki potem sposób wykonania).
  3. Przeczytajcie przepisy z podręcznika str. 34-35, opowiedzcie własnymi słowami rodzicom jak należ zrobić pasty i ustalcie czym się one różnią od tych w książkach kucharskich. Zaznaczcie w podręczniku produkty i znajdźcie je na piramidzie pokarmowej.
  4. Napiszcie lekcja, temat, data. Temat: Zaglądamy do książki kucharskiej. Wypiszcie produkty z tekstu w kolejności alfabetycznej (pamiętajcie o przecinku podczas wyliczania potraw)
  5. Teraz przejdźcie do ćwiczeń str. 42 cwicz. 1,2, srt.43 cwicz.4
  6. W zeszycie stwórzcie rodzinę wyrazów kuchnia (Pamiętacie? Zawsze pisaliśmy na środku i dawaliśmy strzałki).
  7. Zaplanujcie posiłki na jeden dzień:

Śniadanie:   …………

Drugie śniadanie: ……..

Obiad: …………….. i tak dalej

  1. Przypomnijcie sobie rodzaje zdań i co stawiamy na końcu

https://learningapps.org/1728337

https://learningapps.org/view1264011

 

  1. 42. Ćwicz. 3
  2. A teraz do kuchni pomóc mamie!

 

Matematyka

Str. 20 i 21

Poproście rodziców aby zadania wytłumaczyli wam na przedmiotach.

 Miłej pracy!

Pozdrawiam Was serdecznie p. Agata

Copyright © 2020 High School Rights Reserved.