PRZYRODA KL.IV
Temat: Jakie drzewa rosną w lesie?
Zapisz temat w zeszycie. Skorzystaj z podręcznika str.187-192 i przeczytaj zakres materiału wykonaj w zeszycie ćwiczeń zadania 1 str.113 i 4 srt.115.
Temat: Na łące i na polu uprawnym.
Podręcznik str.193 -197; 197 -201. Zapoznaj się z materiałem w podręczniku. Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń 1-4 str.116 -117;1-4 str.118-119
KL.V
BIOLOGIA
Temat: Znaczenie i pogląd roślin okrytonasiennych.
Temat wpisz do zeszytu, przeczytaj strony z podręcznika str.148- 153 i wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń 1-5 str.95-96.
GEOGRAFIA
Temat: Krajobraz wysokogórski Himalajów.
Wypisz w zeszycie przedmiotowym piętra roślinności w Himalajach z podręcznika str. 152 a następnie wykonaj w ćwiczeniach wykonaj zadania 1-5 str.87-89.
Obejrzyj dowolny film o polskich Himalaistach ( np. Jerzy kukuczka , Wanda Rutkiewicz).
KL.VI
BIOLOGIA
Temat: Podsumowanie całorocznej pracy.
GEOGRAFIA
Temat: Relacje polski z sąsiadami.
Podręcznik str.168 -172 proszę zapoznać się z treścią w podręczniku i wykonać zadania w zeszycie ćwiczeń.
Kl.VII
BIOLOGIA
Temat: Higiena i choroby układu rozrodczego.
Przeczytaj zakres materiału z podręcznika str.235-240
Temat: Równowaga wewnętrzna organizmu – homeostaza.
Przeczytaj zakres materiału z podręcznika str.245 -246
Temat: Choroba – zaburzenia homeostazy.
Przeczytaj z podręcznika zakres materiału str.247 – 252.
Temat: Uzależnienia i ich wpływ na organizm.
Podręcznik str.253- 256. Obejrzyj dowolny film o skutkach uzależnienia np. od papierosów, alkoholu, leków, narkotyków.
GEOGRAFIA
Temat: Poznaję region, w którym mieszkam.
Podręcznik str.198 – 205 zapoznaj się z materiałem.
Temat: Moja mała ojczyzna.
Podręcznik str. 206 -209.Skorzystaj z różnych stron Internetowych i zapoznaj się wiadomościami o gminie Krzywcza ( uwzględniając historię naszego regionu, położenie, walory przyrodnicze itp.) .
Kl.VIII
Temat: Parki Narodowe i Krajobrazowe Polski.
Obejrzyj film wybierając jeden z Parków Narodowych i jeden z Parków Krajobrazowych.
Temat: Polscy Himalaiści. ( np.Jerzy Kukuczka, Wanda Rutkiewicz).
PRZYRODA
KLASA IV
Temat: Warunki życia na lądzie.
Zapisz temat w zeszycie przedmiotowym i przeczytaj z podręcznika ze str. 177-180.
Wykonaj zadania w zeszycie ćw.1,2,3 str.108-109.
Temat: Las ma budowę warstwową.
Zapisz temat w zeszycie przedmiotowym przeczytaj z podręcznika o lesie i jego warstwowej budowie str.181-186. Zrealizuj zadania w zeszycie ćwiczeń 1,2,3 str.110-111
KLASA V
BIOLOGIA
Temat: Znaczenie roślin nagonasiennych w przyrodzie i dla człowieka.
Proszę o przeczytanie zakresu materiału ze str.137-142 i zrealizowanie zadań w zeszycie ćwiczeń 1-3 str.87 i zad.7-8 str.89.
Temat: Okrytonasienne- formy roślin, budowa i sposoby zapylania kwiatów.
Zapoznaj się z tekstem w podręczniku str.137- 142 oraz wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń 1-4 str.91-92.
GEOGRAFIA
Temat: Krajobraz śródziemnomorski. Proszę zapisać temat w zeszycie przedmiotowym.
Podręcznik str.136- 141 należy zapoznać się z tekstem a następnie wykonać zadania w zeszycie ćwiczeń
Temat: Krajobraz tajgi i tundry.
Proszę zapisać temat w zeszycie przedmiotowym.
Materiał w podręczniku str. 142-148.
KLASA VI
BIOLOGIA
Temat: Przegląd i znaczenie ssaków.
Zapisz temat w zeszycie przedmiotowym a następnie z podręcznika przeczytaj ze str.136-142.
Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń 1-7 str.111-113.
GEOGRAFIA
Temat: Współczesne problemy Ukrainy.
Proszę zapisać temat w zeszycie a następnie przeczytać z podręcznika str.153-159.
Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń1-5 str.93-95.
Temat: Zróżnicowanie przyrodnicze i gospodarcze Rosji.
Napisz temat w zeszycie przedmiotowym a następnie przeczytaj z podręcznika zakres materiału str.161-165.Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń 1-4 str.97-99.
KLASA VII
BIOLOGIA
Temat: Funkcjonowanie żeńskiego układu rozrodczego.
Proszę zapisać temat w zeszycie i zapoznać się z materiałem z podręcznika str.221-223
Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń 1-3 str.111
Temat: Rozwój człowieka od poczęcia do narodzin.
Proszę zapisać temat w zeszycie i zapoznać się z materiałem z podręcznika str.224-229
Zrealizuj zadania w zeszycie ćwiczeń 1-6 str113-114
Temat: Rozwój człowieka od narodzin do starości.
Zapisz temat w zeszycie przedmiotowym następnie przeczytaj z podręcznika str.230-234
Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń 1-4 str.116
GEOGRAFIA
Temat: Wpływ transportu na rozwój przemysłu i usług.
Proszę o przeczytanie z podręcznika str.187-189.
Temat: Wpływ walorów przyrodniczych i kulturowych na rozwój turystyki.
Zapoznaj się z materiałem z podręcznika str.190-193.
KLASA VIII
Temat: Racjonalne gospodarowanie zasobami przyrody.
Z podręcznika zapoznaj się z materiałem str.152-168. Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń 1,2 str.87
Temat: Sposoby ochrony przyrody.
Z podręcznika zapoznaj się z materiałem str.157-168. Wykonaj w zeszycie ćw.1-7str.90-92.
GEOGRAFIA
Temat: Prace badawcze w Arktyce i Antarktydzie.
Proszę o zapoznanie się z materiałem ze str. 180-184.
Klasa IV
Przyroda
Temat: Wody słodkie i wody słone.
Zapisz temat w zeszycie. Następnie z podręcznika str.147-150 proszę przeczytać zakres materiału. Wypełnij w zeszycie ćwiczeń zadania str.92-93.
Temat: Warunki życia w wodzie. Zapisz temat w zeszycie.
Podręcznik str.162-165 proszę o przeczytanie następnie zrealizowanie zadań w zeszycie ćwiczeń zad.1 str.101
Klasa V
Biologia
Temat: Mchy – znaczenie w przyrodzie i gospodarce człowieka.
Przeczytaj z podręcznika o mchach ich środowisku występowania, budowie i jak się rozmnażają. Następnie w zeszycie zapisz w punktach o znaczeniu mchów w przyrodzie i dla człowieka. W zeszycie ćwiczeń wykonaj zadania 1,2,3 str.79 – 80.
Geografia
Temat: Krajobrazy sawanny i stepu.
Zapisz temat w zeszycie, przeczytaj z podręcznika str.120 -126
Wykonaj zadania w zeszycie ćw.str.72- 74
Klasa VI
Biologia
Zapisz temat w zeszycie : Przegląd i znaczenie ptaków.
Przeczytaj z podręcznika str.125-130
W zeszycie ćwiczeń wypełnij zadania 1-9 str.102-105
Geografia
Temat: Zmiany w przemyśle Niemiec.
Podręcznik str.131-135 a następnie proszę wykonanie w zeszycie ćwiczeń zadań 1,2,3,4 str.82-83.
Temat: Turystyczne atrakcje Czech i Słowacji.
Proszę o przeczytanie z podręcznika str.140 -144następnie wykonać zadania w zeszycie ćwiczeń 1,2,3,4 str. 82-83 oraz 1,2,3 str.85-86.
Klasa VII
Biologia
Temat: Budowa i działanie narządu wzroku.
Podręcznik str.195-199
Temat: Ucho – narząd słuchu i równowagi.
Podręcznik str.200-202
Temat: Higiena oka i ucha.
Podręcznik str.203-207
Proszę zapisać te tematy w zeszycie przedmiotowym następnie przeczytać zakres materiału z podręcznika wykonać zadania w zeszycie ćwiczeń 1,2,3 str. 98 ćw.1,2 str.100 ćw.1,2,3 str.102
Geografia
Temat: Warunki produkcji energii z różnych źródeł.
Podręcznik str.175 -177
Temat: Rozwój dużych miast a zmiany w strefach podmiejskich.
Podręcznik str.178-180
Proszę o zapisanie tematów w zeszycie przedmiotowym a następnie o zapoznanie się z materiałem w podręczniku.
Klasa VIII
Biologia
Temat: Różnorodność biologiczna.
Podręcznik str.137 – 142
Temat: Wpływ człowieka na różnorodność biologiczną.
Podręcznik str.143-151
Proszę o zapisanie tematów w zeszycie przedmiotowym a następnie o zapoznanie się z materiałem w podręczniku.
Klasa IV
Przyroda
Temat: Krajobraz wczoraj i dziś.
Powtórz co to jest krajobraz naturalny i kulturowy jakie są jego cechy charakterystyczne. Zapisz te tematy w zeszycie przedmiotowym następnie wykonaj zadanie 1,2,3, 4 w zeszycie ćwiczeń str.94-95. Wyślij zdjęcie zad.3i4
Na adres
Temat: Obszary i obiekty chronione. Zapisz temat w zeszycie przedmiotowym następnie przeczytaj z podręcznika czym charakteryzuje się park narodowy, rezerwat przyrody, park krajobrazowy. Wybierz i obejrzyj dowolny film o Bieszczadzkim Parku Narodowym .
Klasa V
BIOLOGIA
Temat: Podsumowanie działu IV
Z podręcznika proszę przeczytać pytania ze str.112 następnie odpowiedzi należy przysłać na adres
GEOGRAFIA
Temat: W wilgotnym lesie równikowym i w lesie strefy umiarkowanej.
Zapisz temat w zeszycie przedmiotowym przeczytaj tekst z podręcznika
str.113-119.Uzupełnij tabelę i prześlij na adres
Cecha |
Wilgotny las równikowy |
Las liściasty i mieszany strefy umiarkowanej |
Wygląd
|
|
|
Klimat
|
|
|
Rośliny i zwierzęta
|
|
|
Życie ludzi i ich działalność
|
|
|
Klasa VI
BIOLOGIA
Temat: Ptaki- kręgowce zdolne do lotu.
Obejrzyj dowolny film dotyczący ptaków.
GEOGRAFIA
Temat: Turystyka w Europie Południowej.
Przeczytaj z podręcznika str.120-124 wypełnij zadania w zeszycie ćwiczeń.Aby utrwalić wiedzę skorzystaj z filmu edukacyjnego na YauTube 6klasa-Turystyka w Europie Południowej.
Klasa VII
BIOLOGIA
Temat: Higiena i choroby układu nerwowego.
Zapisz temat w zeszycie przedmiotowym, przeczytaj o chorobach układu nerwowego str.185-189.Wypisz te choroby do zeszytu przedmiotowego.
Temat: Podsumowanie działu VIII
Z podręcznika str.191-192 proszę przeczytaj pytania od 1-13 następnie same odpowiedzi zapisz w zeszycie i odeślij na adres
GEOGRAFIA
Temat: Ochrona przeciwpowodziowa a występowanie i skutki powodzi.
Z podręcznika str. 170-174 zapoznaj się z materiałem następnie napisz odpowiedzi do następujących pytań :
1.Podaj trzy przykłady metod stosowanych w ochronie przeciwpowodziowej.
2.Wyjaśnij wpływ budowy sztucznych zbiorników na występowanie powodzi.
Klasa VIII
BIOLOGIA
Temat: Materia i energia w ekosystemie.
Temat: Podsumowanie działu III
Proszę zapoznać się z tym materiałem z podręcznika .Przygotować się do odpowiedzi ustnej z działu III podczas konsultacji.
GEOGRAFIA
Temat: Podsumowanie działu IV
Proszę o przygotowanie się do odpowiedzi ustnej podczas konsultacji z Australii i Oceanii.
Klasa VII
BIOLOGIA
Temat: Ośrodkowy i obwodowy układ nerwowy.
Zapisz temat w zeszycie przedmiotowym przeczytaj zakres tematu w podręczniku
Str.177- 184. Następnie skorzystaj z Internetu i wyszukaj film o działaniu układu nerwowego ośrodkowego i obwodowego obejrzyj go. W zeszycie zapisz odpowiedzi na pytania:
-za co odpowiada mózg, móżdżek i pień mózgu
- wymień rodzaje odruchów
Odpowiedzi sprawdzę po powrocie do szkoły.
GEOGRAFIA
Temat: Zanieczyszczenie środowiska przyrodniczego.
Zapisz temat w zeszycie następnie podaj trzy przykłady czynności, które możesz wykonywać codziennie, aby chronić środowisko przyrodnicze w swojej najbliższej okolicy.
Wyślij te propozycje na maila
KLASA VIII
BIOLOGIA
Temat: Wpływ zależności pokarmowych na funkcjonowanie ekosystemów.
Zapisz temat w zeszycie następnie przeczytaj z podręcznika str.121-124.Przeanalizuj sieć pokarmową w lesie str.122 w podręczniku. Następnie na podstawie dostępnych źródeł informacji przedstaw sieć pokarmową w jeziorze lub łące. Wyślij na pocztę
GEOGRAFIA
Temat: Środowisko przyrodnicze Australii i Oceanii.
Temat; Ludność i gospodarka Australii.
Zapisz te tematy w zeszycie a następnie skorzystaj z zasobów Internetu i obejrzyj dowolny film dotyczący Australii.
PRZYRODA
Klasa IV
Temat: Co to jest krajobraz?
Temat: Poznajemy formy terenu.
Przeczytaj zakres materiału z podręcznika str.138 - 142 dotyczący tych dwóch tematów następnie zapisz te tematy w zeszycie przedmiotowym. Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń zadania 1 str.86 i 1 str.88 .
W zeszycie przedmiotowym opisz krajobraz, który występuje w twoim miejscu zamieszkania. Uwzględnij jak najwięcej elementów. Wyślij zdjęcie tego opisu na mail
Proszę uczniów klasy IV którzy jeszcze zalegają z poprzednim zadaniem o realizację tych zadań i przesłanie na mojego maila abym mogła ocenić.
Klasa V
GEOGRAFIA
Temat: Strefy klimatyczne i strefy krajobrazowe
Zapisz ten temat w zeszycie przedmiotowym następnie z podręcznika przeczytaj str. 108-112
Naucz się na pamięć ( Str.111 podręcznik) układu stref krajobrazowych, poćwicz z użyciem atlasu geograficznego. Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń, sprawdzę po powrocie do szkoły.
BIOLOGIA
Temat: Pęd. Budowa i funkcje łodygi.
Temat: Liść- wytwórnia pokarmu.
Zapisz te tematy w zeszycie.
Przeczytaj zakres materiału z podręcznika str.102-109. Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń 1,2 str. 69 6,7,8 str.71 1,2 str.72 3-6 str.74-75. Proszę nie wysyłać sprawdzę po powrocie do szkoły.
Zadanie długoterminowe: (zadanie do końca roku szkolnego)
Hodowla rośliny z sadzonki liściowej (np. liść fiołka alpejskiego)
Na podstawie obserwacji wzrostu hodowli rośliny z sadzonki liściowej uzupełniaj tabelę.
Data |
Obserwacja |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Po powrocie do szkoły przyniesiecie hodowle liści.
Klasa VI
BIOLOGIA
Tematy: Podsumowanie działu IV.
Zapisz temat w zeszycie następnie z podręcznika str.115-116 przeczytaj pytania od 1 do 12 podaj tylko odpowiedzi i prześlij na maila
GEOGRAFIA
Temat: Przemysł i usługi we Francji.
Temat: Energetyka w Europie.
Przeczytaj z podręcznika zakres tych tematów zapisz je w zeszycie przedmiotowym.
Wykonaj ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń 1-5 str.69-70 oraz 1-5 str.73-74
Wypełnij tabelkę i odeślij na maila
ŻRÓDŁA ENERGII |
|
ODNAWIALNE |
NIEODNAWIALNE |
|
|
Biomasa, energia wód, energia słoneczna, gaz ziemny, węgiel kamienny, energia wiatru, ropa naftowa, energia jądrowa.
Proszę uczniów klasy VI którzy jeszcze zalegają z poprzednim zadaniem o realizację tych zadań i przesłanie na mojego maila abym mogła ocenić.
Klasa VII
BIOLOGIA
Temat: Ośrodkowy i obwodowy układ nerwowy.
Zapisz temat w zeszycie przedmiotowym przeczytaj zakres tematu w podręczniku
Str.177- 184. Następnie skorzystaj z Internetu i wyszukaj film o działaniu układu nerwowego ośrodkowego i obwodowego obejrzyj go. W zeszycie zapisz odpowiedzi na pytania:
-za co odpowiada mózg, móżdżek i pień mózgu
- wymień rodzaje odruchów
Odpowiedzi sprawdzę po powrocie do szkoły.
GEOGRAFIA
Temat: Zanieczyszczenie środowiska przyrodniczego.
Zapisz temat w zeszycie następnie podaj trzy przykłady czynności, które możesz wykonywać codziennie, aby chronić środowisko przyrodnicze w swojej najbliższej okolicy.
Wyślij te propozycje na maila
KLASA VIII
BIOLOGIA
Temat: Wpływ zależności pokarmowych na funkcjonowanie ekosystemów.
Zapisz temat w zeszycie następnie przeczytaj z podręcznika str.121-124.Przeanalizuj sieć pokarmową w lesie str.122 w podręczniku. Następnie na podstawie dostępnych źródeł informacji przedstaw sieć pokarmową w jeziorze lub łące. Wyślij na pocztę
GEOGRAFIA
Temat: Środowisko przyrodnicze Australii i Oceanii.
Temat; Ludność i gospodarka Australii.
Zapisz te tematy w zeszycie a następnie skorzystaj z zasobów Internetu i obejrzyj dowolny film dotyczący Australii.
KLASA VII
BIOLOGIA
Tematy: Zaburzenia funkcjonowania układu hormonalnego oraz budowa i rola układu nerwowego przeczytaj i wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń str.88-89.Jako dowód twojej pracy wyślij zdjęcie na e-mail
GEOGRAFIA
Zapisz temat do zeszytu: Handel w Polsce następnie przeczytaj z podręcznika (158-160) to zagadnienie i daj odpowiedzi na pytania ze str.160 ćw.1,2,3
KLASA VIII
BIOLOGIA
Temat: Czym jest ekosystem?
Rodzaje ekosystemów, do czego wykorzystujemy ekosystemy, przemiany ekosystemów.
Uwzględniając te pytania dotyczące ekosystemu postaraj się dać odpowiedzi na wszystkie pytania w postaci prezentacji multimedialnej a następnie prześlij na pocztę
GEOGRAFIA
Temat: Podsumowanie działu 3.
Na podstawie różnych źródeł uzupełnij tabelę dotyczącą amerykańskich firm według wzoru.
Prześlij na mail
LP. |
FIRMA |
BRANŻA |
PRZYKŁADOWE PRODUKTY |
1 |
Coca-Cola Company |
|
Napoje gazowane, soki |
2 |
Google LLC |
|
|
3 |
Ford Motor Company |
|
|
4 |
The Walt Disney Company |
|
|
5 |
Microsoft |
|
|
6 |
Pfizer Inc. |
Farmaceutyczna |
|
7 |
Levi Strauss&Co. |
|
|
8 |
Calvin Klein Inc. |
|
|
9 |
McDonald”s Corporation |
|
|
10 |
Apple Inc. |
|
|
PRZYRODA KLASA IV
1.Przeczytaj temat: Niebezpieczeństwa i pierwsza pomoc w domu.( Podręcznik str. 128 -129)
Zapisz ten temat w zeszycie przedmiotowym.
2.Temat: Uzależnienia i ich skutki. Przeczytaj zakres materiału z podręcznika następnie w zeszycie przedmiotowym zapisz ten temat, napisz definicję co to jest uzależnienie.
Następnie wybierz jeden rodzaj uzależnienia (może być inny niż w podręczniku) ,napisz kilka zdań o nim i wyślij na e- mail
KLASAV
BIOLOGIA
Przeczytaj z podręcznika temat: Korzeń – organ podziemny rośliny.(Podręcznik str.98- 101)
Temat zapisz w zeszycie następnie narysuj korzeń i podpisz jego strefy. Wykonaj w zeszycie ćwiczeń zadania 1,2,3,5.
GEOGRAFIA
Napisz w zeszycie przedmiotowym temat: Podsumowanie działu 3.
Następnie czytaj z podręcznika str.99 -100 zadania zapisuj tylko odpowiedzi (np. Zad. 1
1-a;2c itd.). Odpowiedzi zadań( od 1 -6). Wyślij na e- maila
KLASAVI
BIOLOGIA
Przeczytaj temat z podręcznika: Przegląd i znaczenie gadów następnie wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń. Wykorzystując różne źródła wiedzy scharakteryzuj jednego z gadów występujących w Polsce, a następnie ten opis wyślij na e-mail
GEOGRAFIA
Zadanie :Uwzględniając walory turystyczne, przyrodnicze i kulturowe Danii i Węgier napisz do ,którego kraju chcielibyście pojechać i dlaczego? Napisz swoją motywację i wyślij na
e- mail
PRZYRODA KLASA IV
Materiały do samodzielnej nauki z przyrody, biologii i geografii przygotowane przez p. Martę Jasińską.
Zakres materiału z przyrody, biologii i geografii który należy zrealizować w domu od dnia 26 marca.
Uczniowie czytają z podręcznika tematy i zapisują jego temat w zeszycie przedmiotowym a następnie wykonują w zeszycie ćwiczeń zadania.
Temat: Choroby, którymi można się zarazić str.119 – 123 ( podręcznik) zeszyt ćwiczeń str.76 – 77.
Temat: Jak sobie radzić w niebezpiecznych sytuacjach str.124- 129
( podręcznik) zeszyt ćwiczeń str.78 – 80.
BIOLOGIA Kl. V
Przeczytaj z podręcznika temat: Tkanki roślinne, następnie zapisz temat w zeszycie przedmiotowym, oraz wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń str.62 – 65.
BIOLOGIA Kl.VI
Przeczytaj z podręcznika temat: Gady- kręgowce które opanowały ląd. Zapisz temat w zeszycie przedmiotowym. Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń str. 85 -88.
BIOLOGIA Kl.VII
Przeczytaj z podręcznika o budowie i funkcjonowaniu układu hormonalnego. Zapisz temat w zeszycie przedmiotowym a następnie wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń str. 84 -85.
BIOLOGIA Kl.VIII
Przeczytaj z podręcznika temat: Nieantagonistyczne zależności między gatunkami zapisz temat w zeszycie przedmiotowym ,a następnie wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń str. 65 – 68.
GEOGRAFIA Kl.V
Z podręcznika przeczytaj temat dotyczący: Pierwszych podróży geograficznych (pod.str.91 – 97) zapisz temat w zeszycie przedmiotowym , a następnie wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń str. 55- 58.
GEOGRAFIA Kl.VI
Z podręcznika przeczytaj temat: Rolnictwo Danii i Węgier zapisz temat w zeszycie przedmiotowym. Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń str. 62 – 68.
GEOGRAFIA Kl.VII
Przeczytaj z podręcznika o Turystyce w Polsce zapisz temat i punkty w zeszycie przedmiotowym, a następnie wykonaj ćwiczenia ze str. podręcznika 155. Zapisz w zeszycie przedmiotowym.
GEOGRAFIA Kl. VIII
Przeczytaj z podręcznika zakres dwóch tematów:
Kanada – środowisko przyrodnicze a rozwój rolnictwa.
Stany Zjednoczone – potęga gospodarcza świata.
Zapisz tematy i punkty w zeszycie przedmiotowym.
Uczennice i Uczniowie
Dodatkowo proszę korzystać z linku ZDALNE LEKCJE przygotowane przez MEN ze szkolnej strony internetowej.